Geoblog.pl    bogmar    Podróże    AUSTRALIA 2010    Ogrod botaniczny

Ogrod botaniczny

Australia
Australia, Brisbane

Dziś mieliśmy okazję po raz pierwszy spróbować mięsa z kangura. Po sporzyciu wspaniałego posiłku przyrządzonego przez Iwonkę i Mirka mogliśmy zacząć zwiedzać pierwsze miasto Australii.
Kupiliśmy karty autobusowe GO CARD - (2x25 AUD) uprawniające do przejazdów wszystkimi środkami transportu należących do TRANSLINK - można ją doładować nawet u kierowcy.
Aby mieć łączność na terenie kraju zaopatrzyliśmy się w kartę tel. VODAFONE - 20 AUD.
Pojechaliśmy do Mount Coot-tha do ogrodu botanicznego i na punkt widokowy gdzie doskonale było widać panoramę Brisbane. Dojechaliśmy na przedmieścia miasta gdzie po raz pierwszy zobaczyliśmy dzikie kangury, które podchodziły pod zabudowania. Odwiedziliśmy również pobliski rezerwat gdzie są miejsca do dziennego biwakowania z miejscami do grilowania. Tam mieliśmy kolejne spotkanie z kangurami. które bardzo blisko do nas podeszły.
Panoramę miasta z innego miejsca mogliśmy podziwiać z Wellington Point.

Zapraszamy do obejrzenia filmu Redland City (Wellington Point)