Geoblog.pl    bogmar    Podróże    Pielgrzymka do Medugorje 2011    Objawienie Mirjany. Wyjazd

Objawienie Mirjany. Wyjazd

Bośnia i Hercegowina
Bośnia i Hercegowina, Međugorje

Rano pojechaliśmy pod Niebieski Krzyż aby wysłuchać przekazu Mirjany z objawienia Matki Bożej. Tłumy ludzi były straszne. Aby zająć miejsce w pobliżu kapliczki prawdopodobnie trzeba by tam być około 5 tej rano. My znaleźliśmy trochę wolnego miejsca kilkaset metrów od centralnego punktu wydarzeń.

Orędzie Matki Bożej przekazane Mirjanie, 2 września 2011
Tekst przekazu z objawienia Matki Bożej był podany w języku chorwackim i włoskim a w oficjalnym tłumaczeniu brzmi;
Drogie dzieci! Całym sercem i duszą pełną wiary i miłości do Ojca Niebieskiego dałam wam i znów daję mojego Syna. Mój Syn wam, ludom całego świata, dał poznać Jedynego, Prawdziwego Boga i Jego miłość. Poprowadził was drogą prawdy i uczynił was braćmi i siostrami. Dlatego, moje dzieci, nie błądźcie i nie zamykajcie serc przed tą prawdą, nadzieją i miłością. Wszystko wokół was jest przemijające i wszystko ulega ruinie, zostaje tylko chwała Boża. Dlatego wyrzeknijcie się wszystkiego, co oddala was od Boga. Tylko Jego adorujcie, gdyż On jest Jedynym, Prawdziwym Bogiem. Jestem z wami i pozostanę przy was. Szczególnie modlę się za pasterzy, aby byli godnymi przedstawicielami mojego Syna i aby z miłością poprowadzili was drogą prawdy. Dziękuję wam!

Poczekaliśmy aż miasto się odkorkuje i ruszyliśmy w powrotną drogę do kraju,