Geoblog.pl    bogmar    Podróże    Pielgrzymka do Medugorje 2011    Wyjazd. Informacje

Wyjazd. Informacje

Polska, Warszawa

Tym razem opiszemy naszą pielgrzymkę z Ks.Piotrem Natankiem do Medjugorje.

Bardzo zainspirowały nas jego kazania.Podziwiamy Jego walkę i wielkie zaangażowanie o prawdę w kościele katolickim.Dla zainteresowanych podajemy link z kultowym kazaniem Ks.P.Natanka z 17 lipca 2011 r.
Kazanie bardzo patriotyczne

Polecane linki: Christusvincit telewizja internetowa (transmisja na żywo)
tv-pustelnia (transmisja na żywo i archiwum kazań).
Regnumchristi
oraz Dziecko Królowej Pokoju

Z Warszawy do Grzechyni k/Makowa Podhalańskiego wyjeżdżamy późnym wieczorem aby na rano, na godz.6:00 zdążyć na mszę odprawianą w Pustelni Niepokalanów przez ks. Natanka.

Objawienia w Medziugorji rozpoczęły się 24 czerwca 1981 roku. Tego dnia sześcioro widzących zobaczyło, na wzgórzu zwanym Podbrdo, Matkę Bożą. Obiecała Ona im na początku objawień przekazanie 10 tajemnic. Do tej pory 10 tajemnic otrzymały 3 osoby: Mirjana Dragicević-Soldo, Ivanka Ivanković-Elez i Jakov Čolo.

Mirjana Dragicević-Soldo objawienia miała od 24.6.1981r. do 25.12.1982r. Właśnie 25 grudnia 1982 r. Matka Boża powierzywszy jej dziesiątą tajemnicę powiedziała, że przez całe życie będzie miała objawienie raz w roku - każdego 18. marca. Intencją modlitewną, którą powierzyła jej Matka Boża, jest modlitwa za niewierzących - tych, którzy nie poznali miłości Bożej.

Ivanka Ivanković-Elez codzienne objawienia miała do 7.05.1985 r. Tego dnia Matka Boża powierzywszy jej dziesiątą tajemnicę powiedziała, że przez całe życie będzie miała objawienie raz w roku - w rocznicę objawień 25 czerwca. Intencją modlitewną Ivanki jest modlitwa za rodziny.

Jakov Čolo codzienne objawienia miał od 25.06.1981r. do 12.09.1998r. To 12 września 1998 r. Matka Boża powierzywszy mu dziesiątą tajemnicę powiedziała, że przez całe życie będzie miał objawienie raz w roku na Boże Narodzenie. Intencją modlitewną, którą powierzyła mu Matka Boża, jest modlitwa za chorych.

Pozostali wizjonerzy Vicka Ivanković-Mijatović, Marija Pavlović-Lunetti i Ivan Dragicević mają nadal codzienne objawienia i znają 9 tajemnic przekazanych im przez Matkę Bożą. Tajemnice dotyczą całej ludzkości, parafii Medziugorje i samych widzących. Powszechnie wiadomo, że tajemnica trzecia, dotyczy trwałego niezniszczalnego znaku, który pojawi się na Górze Objawień Podbrdo, ale oczywiście nikt, oprócz wizjonerów, nie wie, jaki to będzie znak i kiedy się pojawi.