Geoblog.pl    bogmar    Podróże    ISLANDIA i WYSPY OWCZE 2012    Wyjazd. Informacje

Wyjazd. Informacje

Polska, Konstancin-Jeziorna

1 ISK = 0,028 PLN
1 EUR = 155 ISK

Oto spełnia się nasze kolejne marzenie. Wyjeżdżamy na Islandię.

W trakcie przygotowań do indywidualnego wyjazdu znaleźliśmy Klub Turystyczny ,,Podróżnik" z prezesem Jackiem Grzymałą. Z oferty wynikało, że mają bardzo ciekawy program obejmujący całą Islandię i Wyspy Owcze. Skontaktowaliśmy się z nim i po uzyskaniu odpowiedzi na interesujące nas pytania zdecydowaliśmy się skorzystać z ich oferty. Organizator jak się okazało był pasjonatem tej części świata i bywa na Islandii od ponad 10 lat.

Wyprawa po krótce ma przebiegać następująco. Na wycieczkę zostajemy odebrani z domu i po niej odwiezieni również pod dom. Busem jedziemy do Danni.Tam promem płyniemy na Wyspy Owcze, zwiedzamy je i dalej płyniemy do Islandii. Przez 2 tygodnie objeżdżamy wyspę i wracamy promem do Danii i dalej busem do domu.
Spanie na kempingach, schronach i u znajomego. Wyżywienie we własnym zakresie.
Koszt to 4590 zł + 34 EUR.

Rano MERCEDESEM Sprinterem (9 osobowym) przyjechał po nas kierowca-pilot Adam. W samochodzie już była część uczestników wyprawy. Pojechaliśmy zabrać resztę i dalej pojechaliśmy przez Niemcy do Danii na prom. Na dzień dzisiejszy autostrady w Niemczech i Danii są bezpłatne.
Uczestnicy - alfabetycznie to: Dorota, dwie Ele, Ola, Wiesiek, Radek i my.

Przydatne linki: http://www.promy.pl/ PROMY

Islandia interaktywna mapa

zula - 2012-07-12 19:51
Kochani- gdybym nie zobaczyła przypadkowo zdjęć nic bym nie wiedziała o wyprawie ! . Nie dostałm żadnej informacji o Waszej nowej podróży :( .
No ale reraz juz czytam i patrzę !!!

mikasz
mikasz - 2012-07-21 19:04
No, my tez nie dostalimy zadnego komunikatu i gdyby nie zula, to bysmy tu nie zagladneli. A teraz zagladamy i pozdrawiamy z pieknej, cieplej i slonecznej .......ISLANDII

bogmar
bogmar - 2012-07-22 14:09
Wygląda na to, że jak my rozpakowywaliśmy bagaże to Wy swoje pakowaliście.
A co do powiadomień to już nie pierwszy raz dostajemy taką informacje. Pozdrawiamy.

mirka66 - 2012-07-27 08:38
WOW !!! Ale fajna wyprawa.Zazdroszcze.Ja wczoraj wrocilam z goracej Afryki.Zabieram sie do czytania zaleglosci i zapraszam do siebie.Pozdrawiam :)))

zula - 2012-09-15 13:30
Myślę,że wiem dlaczego nie ma powiadomienia o Waszej nowej wyprawie:
- piszesz wersję roboczą potem uaktywniasz ,
- nie ma informacji na stronie głównej,
- nie ma informacji do wszystkich obserwujących...
czyli jak już kończysz opis swojej podróży to ostatni rozdział niech będzie pisany "na żywo" . Wszystko będzie wówczas dobrze i podróż pojawi się na pierwszej stronie geoblogu.pl
Pozdrawiam Was serdecznie, Małgosia

Zasoby: 775 wpisów775 399 komentarzy399 15259 zdjęć15259 436 plików multimedialnych436