Geoblog.pl    bogmar    Podróże    MALEDIWY + Abu Dhabi 2023    Wycieczka - oglądanie delfinów, płaszczek, snurkowanie z rekinami, przy wraku statku, sandbank.
2023

Malediwy
Malediwy, Maale Atholhu Dhekunuburi

Jak wcześniej pisaliśmy wykupiliśmy trzy wycieczki.
W cenie otrzymujemy maski, rurki, ręczniki. Zdjęcia i filmy podwodne również w cenie. Za ujęcia z drona trzeba dodatkowo zapłacić. Do 15 USD za filmiki osobiste, inne można się potargować.
Ceny katalogowe były następujące;
1. Delfiny, rekiny, płaszczki, wrak, sandbank.- 80 USD (zapłaciliśmy 70 USD)
2. Rafy koralowe, żółwie, sandbank - 35 USD
3. Wycieczka do resortu Adaaran Club Rannalhi - 120 USD (zapłaciliśmy 105 USD)
Wycieczka trwa od 8:00 do 15:30. Trzeba być 15 minut wcześniej aby dobrać sobie sprzęt.

Dzisiaj płyniemy na pierwszą. W programie mamy oglądanie delfinów, następnie podpływamy na wyspę Fulidhoo, gdzie mamy spotkanie z płaszczkami.
Płyniemy do następnego punktu, zakładamy maski, rurki i pływamy z rekinami rafowymi (niegroźne dla człowieka).
Następna atrakcja to zatopiony wrak statku na atolu Vaavu. Położony jest po wschodniej stronie archipelagu, w pobliżu atolu South Male.
Kuda Giri Wreck: jest to wrak niewielkiego statku zatopionego specjalnie dla nurków. Wrak porośnięty jest miękkimi i twardymi koralami, co czyni go bardzo wdzięcznym wrakiem do fotografii podwodnej. Odwiedzają go żółwie, barakudy i ryby z gatunku batfish. Schronienia na samym wraku szukają ślimaki nagoskrzelne, skrzydlice, krewetki i kraby.
Ostatnia atrakcja dzisiejszego dnia to lunch na jednym z licznych sandbanków.

Zapraszamy do obejrzenia filmu Maldives, Maafushi Tour - Dolphin, Stringray, Nurse Shark, Shipwreck, Sandbank