Geoblog.pl    bogmar    Podróże    MALEDIWY + Abu Dhabi 2023    Przypłynięcie na Maafushi.
2023

Przypłynięcie na Maafushi.

Malediwy
Malediwy, Male Atoll

WYSPA MAAFUSHI (na południe) - to prawdopodobnie najczęściej odwiedzana wyspa na Malediwach. Ma wymiary 1270 x 265 m. Jest położona ok. 27 km od Male w atolu South Male Atoll.
Najdłuższy spacer wzdłuż wyspy trwa może z 15 min. Zaraz obok osłoniętej płotkiem plaży dla białasów serwują kolację przy świecach rozstawionych na drewnianych stoliczkach na piasku. Dania kosztują około 20 USD.
Jest więzienie, w którym obecnie przebywa 1900 skazanych, w tym 200 obcokrajowców (takie info uzyskaliśmy od recepcjonisty naszego hotelu.
Aby napić się alkoholu małą łódką płyniemy do większej zacumowanej na morzu, tam jest dostępny wraz z muzyką.
Wyspa ma najdłuższą linię brzegową na Malediwach. Położona w północnej części.
Plaża Bikini ulokowana jest w dość rozwiniętej turystycznie części wyspy (na pólnocy).
Wystarczy wejść do środka wyspy, aby w licznych uliczkach znaleźć knajpki, które są zdecydowanie tańsze. Praktycznie na każdym kroku napotkacie miejsce, gdzie będzie można zjeść. Polecana – Sunrise Beach Restaurant, przy plaży dla lokalsów (za hotelem ARENA). Przychodzą tu m.in. uczniowie ze szkoły. Ceny są przystępne a porcje duże. W dalsze części bloga na zdjęciach przedstawiamy menu z cenami.

Po dotarciu do hotelu załatwiamy formalności, rozpakowujemy się i idziemy do biur podróży aby poszukać najkorzystniejszych ofert wycieczkowych.

Tak jak przypuszczaliśmy będąc jeszcze w Polsce najlepszą cenę i obsługę dostaliśmy od KAANI EXCURSION CENTER.

Wykupiliśmy pakiet trzech wycieczek i dostaliśmy rabat, o którym napiszemy w dalszej części przy poszczególnych wycieczkach.