Geoblog.pl    bogmar    Podróże    TAJLANDIA i KAMBODŻA 2009    WYCIECZKA PO ZATOCE PHANG-NGA

WYCIECZKA PO ZATOCE PHANG-NGA

Tajlandia, Phangnga

O 8:30 przyjechał po nas do hotelu Mr.Kean, następnie z innego hotelu zabrał 6 osób i tak w składzie 8-śmio osobowym pojechaliśmy na 1 dniową wycieczkę po Zatoce Phang-Nga. Dowiózł nas do małego portu:THA DAN PIER, gdzie wsiedliśmy na łódź motorową. Odchodząc poprosiliśmy go o zarezerwowanie nam biletów do Bangkoku na 16 grudnia na godz.20:30. Zwiedziliśmy kolejno: MANGRROVES FOREST PARK, THAM LOD CAVE, THALU CAVE, KOH YANG DEANG (gdzie jedliśmy lunch i plażowaliśmy się), KOH HONG,KOH PANAG, JAMES BOND ISLAND, MUSLIM FISHING VILLAGE. Przepływaliśmy obok KHAO KHIEN(Paining Cave) I KHAO MARJU(Pekinese Rock).
W mangrowym lesie nie robiliśmy zdjęć, gdyż podobne krajobrazy widzieliśmy będąc w Wietnamie i Wenezueli.
Po wycieczce z przystani odebrał nas Kean. Poinformował nas, że na interesujące nas połączenie nie ma już biletów. Są tylko do VIP BUS - dużo droższe. Nie uwierzyliśmy mu. Pomyśleliśmy, że pewnie nie znalazł nikogo więcej na wycieczkę na Wyspy Similan i tak jak wcześniej w rozmowie nam sugerował żeby nie wracać do Phang-Nga tylko jechać do Bangkoku VIP-BUSEM (tylko takie były) z okolic portu Tablamu Pier.
Do hotelu wróciliśmy o 16:30. Szybko poszliśmy na dworzec i bez problemu kupiliśmy bilety na 16 grudnia na godz. 20:30.tak aby po powrocie z Wysp Similan nocnym autobusem pojechać do Bangkoku. Cena: 442 THB -1 bilet. Wcześniejszy autobus wg. rozkładu o 16:30.